Panas!!!bola terkini

Thursday 5 January 2012

January Transfer Window:pemain yang berkemungkinan akan berpindah di setiap posisi


Goalkeeper: Tomasz Kuszczak


"The shot-stopper"berusia 29 tahun sedang mencari jalan keluar dari kelab sekarang, Manchester United. Khabar angin yang diedarkan bahawa juara Greek, Olympiacos telah mengintai pemain ini yang kini menjadi pilihan ketiga di Old Trafford.




  

Defender: Gary Cahill



Peminat terkejut pada akhir musim ini apabila Bolton berjaya menolak tawaran dari kelab-kelab seperti Arsenal dan Tottenham. Sekarang Chelsea telah memasuki perlumbaan untuk mendapatkan pertahanan tengah england ini dan mereka melihat gandingan Cahill dan Terry sebagai satu chemistry yang serasi.



Midfielder: Wesley Sneijder


Sepanjang musim panas, Manchester United cuba dan cuba, tetapi tiada apa-apa jua kenyataan percubaan mereka untuk menandatangani  pemain tengah Internazionale, Wesley Sneijder. Kini mereka kembali dalam memburu pemain antarabansa Belanda ini.



Striker: Carlos Tevez


 Selepas perbalahan yang sangat membosankan dan berlarut-larutan diantara Tevez dan City, akhirnya masa bagi penyerang antarabangsa Argentina ini untuk mencari kelab lain. Ia adalah sukar untuk meramalkan pada masa ini, tetapi ada khabar angin mendakwa beliau akan ke Itali atau Amerika Selatan.

0 comments: