Panas!!!bola terkini

Saturday, 7 January 2012

NSFW:Isteri pemain bola yang kehausan seks

 Joe Cole bersama Carly Zucker

Carly Zucker merupakan Isteri kepada bekas bintang chelsea,Joe Cole. Meskipun di limpahkan dengan wang yang banyak tetapi ia masih tidak mampu memenuhi kehendak seksnya.Jadual padat yang terpaksa di ikuti suami selaku pemain bola sepak menyebabkan si isteri terpaksa tersiksa batinnya.."Aku sering merindui suamiku (Joe Cole) dan tidak sabar untuk tidur bersama.Kulitnya sangat lembut dan aku selalu merindui untuk menyentuh dan menciumnya".kata Carly Zucker.Mereka telah berkahwin pada tahun 2008.
 Carly Zucker
 
posing di pantai


ketika bersosial

8 comments:

Zul Fattah said...

seksi gak eh?

cik kaki ketawe said...

sy suke pemain tu..my feveret la...syg nye sudah ade isteri..ahhaha...btw..i lov this entry..gambar kaka xde ke?? hehe

Dunia Bola said...

kaka bini di baik..ok nnti sy kuar entry pasl kaka..hehe

Dunia Bola said...

kaka bini di baik..ok nnti sy kuar entry pasl kaka..hehe

blog-tips-kurus said...

Kaka tu memang dah jadi muallaf ke?
*nak request abg Zizou bole. hihi!

cik kaki ketawe said...

yeke baik?? xde chance le nmpak nye..hahaha..okey..bg gambar die yg smart punye..bleh le download kat blog awk nanti..hehhee

Dunia Bola said...

boleh je..hehe

cik kaki ketawe said...

thanks hahahaha..detail skali awk bagi..sy copy + download yekk..=)