Panas!!!bola terkini

Friday 6 January 2012

Liverpool: Adakah "The Red" mampu menjual Andy Caroll??



Usaha Liverpool kembali bersaing dalam kempen BPL ini mempunyai sedikit kaitan dengan Andy Carroll.

Penyerang berketinggian 6'3 " datang ke Anfield dalam pemindahan rekod kedua terbesar  pada musim sejuk terakhir dari Newcastle. Dalam hanya tujuh penampilan liga dalam separuh kedua tahun lepas, dia menjaringkan dua gol.

Setakat musim ini, dalam 16 penampilan liga, dia hanya menyumbat dengan hanya dua lagi gol.

The Reds terus berjuang untuk tempat yang berpotensi Top-four, tetapi Carroll terus mengecewakan.

Dia bergelut dgn kuat untuk kekal cergas sejak gergasi Anfield dibayar £ 35m dalam dana pemindahan dari Newcastle United dan timbul cakap-cakap dia akan kembali ke St James 'Park.

Walau bagaimanapun, mengikut Daily Mail, bekas kelabnya tidak lagi berminat untuk membawa dia kembali

Tetapi bos Newcastle , Alan Pardew hanya berminat untuk meningkatkan pilihan defensive.


Newcastle, kini duduk ketujuh dalam jadual, boleh menggunakan satu lagi pilihan penyudah gol. Perbezaan gol mereka hanya tiga, dan mereka masih hanya empat mata di tempat keempat. Walaupun dengan itu dalam fikiran, memindahkan Carroll tidak mengejutkan.


Bagi Liverpool, ia sebenarnya akan memerlukan Carroll untuk peningkatan. Dengan Luis Suarez tidak boleh bermain untuk lapan perlawanan, Carroll akan berada di atas padang secara tetap.

Berusia 22 tahun itu mempunyai jumlah yang bakat besar dan keperluan untuk mempamerkannya sekarang. Bukan sahaja The Reds akan mendapati sukar untuk perpindahan Carroll, mereka tidak mampu sekarang.

0 comments: